Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 3 august 2011

Bancul zilei de azi

Ileana vine acasa de la policlinica:
- Gheorghe, stii, ceea ce timp de 30 de ani am crezut ca e orgasm, in realitate este astm bronsic!

*******************************************************************************************************

Un sofer obosit ce conducea noaptea opreste pe dreapta pentru a trage un pui de somn. Nici n-apuca s-atipeasca, ca-l trezeste unul:
   - Nu va suparati, aveti un ceas?
Soferul, nervos, raspunde:
   - E 4 jumate!
Se baga iar la somn..Dupa ceva timp, altul ii bate-n geam:
   - Nu va suparati, aveti un ceas?
Soferul, si mai nervos:
   - E 5 fara 10! Dupa care scrie, mare, pe o foaie: "NU STIU CAT E CEASUL" si o lipeste pe masina. Un al treilea se opreste si ii bate-n geam.
   - Tu ce mai vrei ma? intreaba soferul enervat
   - E 5 si 10!
(by Anamaria)

Un comentariu:

  1. Femeia si Barbatul in pat dupa primul lor act sexual. Stau amandoi intinsi pe spate si se uita la plafon. Ce gandeste femeia: "A fost oare bine? Oare l-am satisfacut? Uite cum sta si se uita incruntat la tavan. Ce nu i-a placut oare? Sa il intreb? Mai bine nu, o sa zica ca sunt o proasta\". -Auzi Pisi? -Hmmm?!! "Nici nu-mi raspunde, doar mormaie, precis am facut ceva aiurea. Oare nu i-au placut sanii mei, sau mi-a vazut celulita. Poate nu i-a placut culoarea lenjeriei. De ce nu se uita la mine, imi vine sa plang, ma simt umilita... dar cum sa-i spun? Daca deschid gura, maine nu mai vine. " "Oare ce nu i-a placut? Poate oja asta maro, data viitoare ma dau cu rosu purpuriu, am auzit eu ca majoritatea barbatilor sunt incantati de aceasta culoare. Da, asa fac si-mi iau si un ruj la fel. Auzi tu.. cum se uita incrancenat la tavanul ala, sigur se abtine greu sa nu comenteze ceva uracios. Sper ca nu m-am facut total de ras. Ce n-as da sa stiu ce gandeste!\ Ce gandeste barbatul: Cum dracului sta musca aia pe tavan cu capul in jos de o juma\' de ora? Ca nu-mi dau seama!

    RăspundețiȘtergere