Faceți căutări pe acest blog

joi, 3 noiembrie 2011

bancuri noi....

Ginerele aduce acasa doi pepeni si spune catre soacra-sa:
-Mama soacra, te-am auzit ieri spunand ca ai da jumatate din viata pentru un pepene. Uite ti-am adus doi!


Jurnalul ei:    ''Sambata seara,el se purta ciudat.Facusem planuri sa iesim in oras.Am fost toata ziua la cumparaturi cu prietenele mele,si de aceea am crezut ca era suparat pentru ca am stat prea mult.Conversatia nu incepea asa ca am propus sa mergem undeva unde sa putem sta de vorba in liniste.A fost de acord,dar era in continuare tacut si absent...L-am intrebat ce nu era in regula,mi-a raspuns ca n...u are legatura cu mine si sa nu-mi fac probleme.In drum spre casa i-am spus ca-l iubesc...insa nu mi-a raspuns...Cand am ajuns acasa,pur si simplu statea si se uita la televizor,era distant.In final,am hotarat sa merg sa ma culc.Dupa 10 minute a venit si el in pat,si spre surprinderea mea,a fost receptiv la mangaierile mele si am facut dragoste...dar l-am simtit ca era cu gandul in alta parte...Am vrut sa-l confrunt,insa adormise deja.Asa ca am inceput sa plang,si am plans pana am adormit.Nu stiu ce sa ma fac,sunt aproape sigura ca se gandeste la alta.Viata mea e un dezastru...''
Jurnalul lui:   ''Azi,Steaua a pierdut in deplasare,dar macar am facut sex.''


Mami,acum ca am 17 ani pot sa ma fardez?
-Nu!
-Dar pot sa port fusta mini?
-Nu!
-Pot macar sa am iubit?
-Mihai, ti-am spus ca nu!

Un comentariu:

  1. Un ascultător: Ce poate face o femeie cu soţul ei care se uită tot timpul după fuste ?
    Radio Erevan : Vă sugerăm să-l trimiteţi într-o vacanţă în ...Scoţia.

    RăspundețiȘtergere