Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 8 decembrie 2010

Bancuri noi cu blonde....

 
Blonda asistă împreună cu tatăl ei la un concurs de atletism.
- Tată, ăştia care aleargă, o sa ia toţi premii?
- Nu ! Numai primul dintre ei.
- Atunci ceilalţi de ce mai aleargă?

Dati-mi 1 litru de lapte de vaca! ceru o blonda. - Nu incape in sticla dvs., e prea mica.
- Atunci dati-mi 1 litru de lapte de oaie...


O blonda, o bruneta si o roscata, toate trei gravide, se intalnesc in sala de asteptare a unui cabinet ginecologic.
Bruneta spune:
- Cred ca al meu va fi baiat!
- De ce? intreaba roscata si blonda.
- Pentru ca am stat deasupra cand l-am conceput si se spune ca atunci va fi baiat.
...- Ooo, zise roscata, atunci eu voi avea o fetita pentru ca a stat el deasupra!
Blonda se gandeste si, cu o privire ingrijorata, intreaba:
- Al meu va fi ied?



Un tip era pe balta la pescuit. In mana dreapta tinea undita,in stanga o caramida. O blonda trece pe acolo si curioasa vrea sa afle ce face omul cu caramida. Pescarul spune ca ii explica doar daca face sex cu el. Se inteleg amandoi in cele din urma si, dupa partida, relaxat tipul ii spune:
-la undita n-am prins nimic de azi dimineata, dar la caramida esti a treia...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu