Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 8 decembrie 2010

Ion, Gheorghe, Vasile, Grigore si Marie ... de pe la sate ... :))

Maria la vrajitoare:
- Ma iubesc doi barbati. Spune-mi cine din ei va fi norocosul?
Vrajitoarea pune cartile, apoi se uita atent la ea si spune:
- Cel ce va avea noroc va fi Vasile - te vei casatori cu Ion.




Marie catre Ion:
- Scumpule, trebuie sa cumperi niste jaluzele, deoarece vecinul, care sta alaturi, poate vedea cum eu ma dezbrac.
- Nu te nelinisti! Daca te va vedea, singur isi va cumpara jaluzele!



Intr-un sat de munte e mare agitatie in fata primariei. Iese primarul si intreaba:
- Ce s-a intamplat?
- Apai dom' primar, s-o pripasit un negru pe la noi prin sat si ne reguleaza toate femeile.
- Si....N-ati luat masuri?
- Apai, am luat la toata lumea, dar tot a lui e cea mai mare....


Se intalneste Vasile cu Grigore (vechi prieteni) :
-Grigore am auzit ca te-ai insurat.
-Da.
-Pai nu ziceam ca ramanem burlaci?De ce-ai facut-o?
-Nu imi mai placea mancarea de la cantina.
-Bine si acum e mai bine?
-Acum imi place.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu