Faceți căutări pe acest blog

marți, 23 noiembrie 2010

No Comment....



10 comentarii:

  1. sunt socata nu pot sa cred :))

    RăspundețiȘtergere
  2. cu cine ti se pare ca seamana "fata" din poza 2 ?????

    RăspundețiȘtergere
  3. Finule ....iara esti fumat?....in poza 2 nu e nici o fata ....e o balena pe un omuletz....care intra la apa:p....

    RăspundețiȘtergere
  4. Nasha!.....ai mare grija ca nu cumva sa intre si balenele pe blogul meu :))

    RăspundețiȘtergere
  5. E prea grele....da eu ziceam de fata din poze eu alte balene nu cunosc......asa ca let whale free!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) imi place de tine...ai iesit imaculat! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. bah aia nu ii balena este o femeie enorma..........:)) ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa Itzi....mai pune si tu paie pe foc! :))
    Sa iei legatura cu nasha sa vezi cu ce detergent iti recomanda sa iti speli pacatele.:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Clar Venish ...te scapa de orice pata......chiar si pata de sange....:))ca pe asta trebuie sa punem accentul dupa postarea commenturilor de mai sus...:)) sau mai e o varianta cu fuga:))))

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) eu cred ca ar trebui sa inchid acest post....deja se lasa cu atacuri Tero! :))

    RăspundețiȘtergere