Faceți căutări pe acest blog

luni, 22 noiembrie 2010

Un banc despre sosete….

Doi insuratei, se afla in luna de miere.
Sotul sta in baie,asezat pe marginea cazii, gandindu-se:
” Cum o sa-i spun acum sotiei mele ca picioarele mele miros urat,
iar ciorapii emana un miros absolut groaznic; am reusit sa evit sa afle
acest lucru pana sa ne casatorim, dar acum cand vom petrece tot timpul
impreuna va afla cu siguranta. Cum as putea sa-i spun asta?”
In acelasi timp sotia asezata pe marginea patului cugeta si ea:
“Cum o sa-i spun sotului meu ca imi miroase respiratia,
caci desi am reusit sa nu afle pana acum, de acum incolo
va fi imposibil si va trebui sa-i spun, dar cum?”
Pana la urma sotul gaseste curajul sa-i marturiseasca sotiei secretul sau,
intra in dormitor si imbratisand-o ii spune:
” Draga mea am sa-ti marturisesc ceva.”
Iar aceasta raspunde:
“Si eu de asemenea,dragule.”
La care sotul raspunde:
” Nu-mi spune, mi-ai mancat sosetele...”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu